Header Ads

Eşime ilk görüşte aşık oldum!!


Hollywood'un jönü Sam Claflin, eşiyle tanışma hikayesini anlattı: Bir görüşmeye gittim. Laura da oradaydı. Gördüğüm anda onun aradığım kişi olduğunu anladım..

'Senden Önce Ben' filmindeki 'Will Traynor' karakteriyle herkesi kendisine hayran bırakan Sam Claflin, child dönemin aranan oyuncularından biri haline geldi. Cosmopolitan dergisi, Hollywood'un yeni jönünün bilinmeyenlerini araştırdı.

OYUNCU OLMAYI DÜŞÜNMEDİ !

Çocukken oyuncu olmayı hiç düşünmedi. O zamanlar profesyonel futbol oyuncusuydu. Ancak 16 yaşında geçirdiği sakatlık yüzünden bir daha sahalara geri dönemedi. Lisede sahne sanatları okudu. Londra Müzik ve Drama Sanatları Akademisi'nde üç yıllık oyunculuk eğitimi aldı. Ancak mezun olduktan sonra uzun süre iş bulamadı ve girdiği tüm seçmelerde reddedildi. Onu ekranda kind defa 2010 yılında 'The Pillars of the Earth' dizisiyle gördük. Sonrasında özgeçmişine 'Any Human Heart' ve 'Busby Babes' gibi yapımları eklese de asıl çıkışı 'Karayip Korsanları' ve 'Açlık Oyunları' filmleriyle oldu. Child olarak kendisini güzel yıldız Emilia Clarke'la kamera karşısına geçtiği 'Senden Önce Ben'de izledik.

2013 YILINDA EVLENDİ

Claflin, 2013 yılında kendisi gibi oyuncu ve 'How Not to Live Your Life' dizisiyle tanınan Laura Haddock ile evlendi. Eşiyle tanışma hikayesini ise Claflin, şöyle anlatıyor: "Bir rolün seçmesi için görüşmeye gittim. Laura da oradaydı. Onu gördüğüm anda aradığım kişi olduğunu anladım. Gerçekten öyle oldu. O a rolü alıp almadığım umrumda bile değildi. Seçmeden çıkınca menajerimi aradım ve 'Ben aşık oldum' dedim. Menajerim seçmelerin nasıl gittiğini sorup duruyordu. 'Hayır, anlamıyorsun. Az önce evleneceğim kadınla tanıştım' dedim. O akşam bir partiye gittim. Eve gitmek için kind metroya bindim, kapılar açıldı ve Laura karşımdaydı. O gün bugündür her beş saniyede bir ona daha derinden, daha fazla aşık oluyorum."

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.